דני דנקנר נבחר לנשיא איגוד הבנקים

 דני דנקנר, יו"ר הדירקטוריון של בנק הפועלים, נבחר לתפקיד נשיא איגוד הבנקים. דנקנר מחליף את איתן רף, יו"ר הדירקטוריון של בנק לאומי, שמסיים קדנציה של שש שנים בתפקיד.

עם היבחרו לתפקיד נשיא איגוד הבנקים אמר דנקנר: "מערכת הבנקאות היא מאבני היסוד החשובות ביותר של הכלכלה הישראלית, ואני רואה כמשימה ראשונה במעלה לתרום לשמירה על יציבותה. התפתחות הבנקים טובה לצרכנים ולמשק כולו, ואעשה ככל שאוכל כדי לחזק את הקרקע שעליה תוכל המערכת הבנקאית להמשיך לצמוח. בשם האיגוד, אני מודה לאיתן רף על המאמץ הרב שהשקיע ועל תרומתו לקידום ענייני איגוד הבנקים בשש השנים האחרונות".
הנשיא היוצא של איגוד הבנקים, איתן רף, אמר: "מערכת הבנקאות בישראל נאלצת להתמודד, לצערי, עם רגולציה מוגזמת, שפוגעת לעיתים בלקוחות הבנקים. רמת הביטחון הגבוהה שמעניקים הבנקים ללקוחותיהם היא ייחודית למגזר הבנקאי, וטוב יעשו מקבלי ההחלטות אם ידעו להימנע מנקיטת פעולות שעלולות לפגוע בביטחון של לקוחות הבנקים. בעוד הרגולציה המופעלת על המגזר הבנקאי הנה ברמה הדוקה ביותר כך הרגולציה שמופעלת על שחקנים אחרים במגזר הפיננסי לוקה עדיין בחסר ומשום כך מפלה לרעה את המגזר הבנקאי ואת ציבור לקוחות הבנקים.  אני מודה לחברי באיגוד הבנקים על התמיכה והסיוע שקיבלתי בשש השנים האחרונות ומאחל הצלחה רבה לדני דנקנר בהובלת האיגוד, לקראת המשימות החשובות שניצבות בפני הבנקים בשנים הבאות."