משה וידמן צילום: אבשלום ששוני
צילום: אבשלום ששוני

משה וידמן, יו"ר מזרחי-טפחות, נבחר לנשיא איגוד הבנקים

הוועד המנהל של איגוד הבנקים בחר את יושב ראש בנק מזרחי-טפחות, משה וידמן, לתפקיד נשיא איגוד הבנקים. הוועד המנהל, המורכב מנציגות של ראשי הבנקים, בחר בוידמן פה אחד, והוא יחליף בתפקיד את יו"ר בנק הפועלים לשעבר, עודד ערן, אשר הלך לעולמו לפני כשבועיים.

בתפקיד ממלא מקום קבוע של נשיא האיגוד תמשיך לכהן, מנכ"לית הבנק הבינלאומי הראשון, סמדר ברבר-צדיק.

עם בחירתו התייחס וידמן לתקופה המאתגרת המלווה אותנו ולהתנהלות המערכת הבנקאית בתוכה. ״אני מצטער על הליכתו בטרם עת של עודד, אשר בתפקידיו תרם רבות לקידום מעמדה של המערכת הבנקאית. בכוונתי לתרום ככל שאוכל כדי להתאים את תפקודה של המערכת הבנקאית בשעת משבר קשה זו לטובת לקוחות הבנקים.

"המשבר הכלכלי הנוכחי נוגע במאות אלפי לקוחות והוא ימשיך ללוות אותנו בתקופה הקרובה. זה מצריך מאתנו, עובדי הבנקים ומנהליו, לפעול ככל יכולתנו כדי להיות לצד הלקוחות שלנו, להקל עליהם ולאפשר להם לעבור את התקופה המאתגרת באופן המיטבי״, אמר הנשיא הנכנס של האיגוד. ״המערכת הבנקאית עשתה פעולות רבות ונרחבות מאז תחילת המשבר, תמשיך לסייע ולפעול כדי לעזור לציבור לצלוח ככל שניתן את התקופה הקשה".

איתן מדמון מנכ"ל איגוד הבנקים מסר: "אנו מברכים את משה וידמן על כניסתו לתפקיד נשיא איגוד הבנקים ומאחלים לו הצלחה גדולה ומאמינים ביכולתו לתרום מניסיונו העשיר לטובת קידום המערכת הבנקאית והלקוחות שלה. פטירתו של עודד ערן, נשיא האיגוד הקודם, הינה אבידה גדולה למשפחתו, מכריו ולמערכת הבנקאית."