ראובן שפיגל נבחר למנכ"ל דיסקונט

דירקטוריון בנק דיסקונט החליט על מינויו של ראובן שפיגל למנכ"ל דיסקונט. שפיגל מכהן מאז פברואר 2006, כמנכ"ל חברת הבנק, אי.די.בי ניו יורק.

על מינויו הוחלט בהתאם להמלצת ועדת האיתור שמינה הדירקטוריון, בראשות היו"ר ד"ר יוסי בכר, במטרה לאתר מנכ"ל חדש לבנק במקומו של המנכ"ל גיורא עופר, שהודיע כי לא יאריך את חוזהו לתקופת כהונה נוספת.
ד"ר יוסי בכר, יו"ר הדירקטוריון: "ניהלנו תהליך מובנה וסדור באמצעות ועדת האיתור ובסופו בחרנו במועמד הטוב ביותר לניהול הקבוצה. אני משוכנע שעם מאמץ משותף של ההנהלה והעובדים נוכל לאתגרים שלפנינו ונוביל את דיסקונט לשיאים חדשים לטובת הבנק, לקוחותיו, עובדיו ובעלי המניות".
ראובן שפיגל (53), הצטרף לקבוצת דיסקונט באפריל 2001 ועד ינואר 2006 מילא בבנק שורה של תפקידים שהמרכזי בהם היה ראש החטיבה הבנקאית. במסגרת זו הוביל את גיבוש ויישום האסטרטגיה הקמעונאית עליה הכריז הבנק בראשית העשור הקודם. שפיגל ביצע שינויים רחבים בהיערכות ובמיצוב רשת הסניפים של הבנק. בתקופה זו היה אחראי על מהלך ההתייעלות של הבנק ופעל למיזוג עשרות סניפים ואיחוד יחידות המטה למבנה הנהלה אחד, בתל אביב.
בפברואר 2006, מונה שפיגל למנכ"ל שלוחת הבנק אי.די.בי בניו יורק. שפיגל פעל לשיקום ותיקון הליקויים שנמצאו בשלוחת הבנק ובתוך כך, יישם תהליך רה ארגון כולל ומהלך התייעלות מקיף. שפיגל מנהל את איי.די.בי ניו יורק בהצלחה ומציג שיפור מתמיד בכל הפרמטרים העסקיים למרות ועל אף המשבר הכלכלי שפוקד את ארצות הברית.
ראובן שפיגל הינו בוגר תואר שני למנהל עסקים מאוניברסיטת New York Institute of Technology.